WCAG 2.0 (Level AA)

Zamawianie e-recept

Uwaga Pacjenci!

W sytuacji, gdy przy zamawianiu e-recepty podadzą Państwo NIEPOPRAWNE DANE PERSONALNE (LITERÓWKI W IMIENIU LUB NAZWISKU, POMINIĘCIE POLSKICH ZNAKÓW W IMIENIU, NAZWISKU) NIE OTRZYMAJĄ PAŃSTWO KODU E-RECEPTY.

Prosimy wszystkich Pacjentów o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność tych danych przed złożeniem zapotrzebowania na e-receptę.

Jednocześnie prosimy, aby uaktualniać numery kontaktowe w Karcie Pacjenta (na numery komórkowe, nie stacjonarne), gdyż w sytuacji awarii systemu wysyłania kodów e-recept na adresy e-mail, będą one przekierowywane SMS-owo na podany numer komórkowy.

WAŻNE! Jeśli konto OSOZ zostało założone na BŁĘDNIE WPISANE DANE OSOBOWE (przykład: Malgorzata zamiast Małgorzata lub inne) kody e-recept również do Państwa nie dotrą. Prosimy o weryfikację danych. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że recepty można zamawiać bez konta.

Dodatkowo prosimy wszystkich Pacjentów o składanie zapotrzebowania na wszystkie leki przy jednym zamówieniu, aby nie blokować miejsc innym Pacjentom.


Uprzejmie informujemy, że pacjenci posiadający aktualną deklarację do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej WSPL SPZOZ, mogą zamawiać recepty u swojego lekarza POZ, klikając poniższy przycisk.