OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Toruniu
zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z
ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w
sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej
www.wspl-torun.pl.
Data publikacji strony internetowej 2020-09-28
Data ostatniej istotnej aktualizacji 2021-01-07
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą
z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i
aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub
wyłączeń wymienionych poniżej:
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
- część plików nie jest dostępna cyfrowo
- treść nietekstowa nie jest ignorowana przez technologie wspomagające i nie posiada tekstowej alternatywy
- nie ma możliwości zmiany rozmiaru tekstu bez technologii wspomagających
- niektóre elementy strony nie mogą być obsługiwane wyłącznie za pośrednictwem klawiatury
- brak możliwości zmiany języka strony
- brak możliwości włączenia wysokiego kontrastu strony
Wyłączenia:
- mapy są włączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-12-09. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Magdalena Szyplińska, e-mail: magdalena.wspl@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc pod nr telefonu 56 622 79 74. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej, oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia
dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich
elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego
sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu,
opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać
dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub
aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza
potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,
powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot
publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7
dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest
możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie,
kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być
dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie
dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny
sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi
realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu
do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności
cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony
internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury
można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
- Zapewniono w budynku wolne od barier przestrzenie komunikacyjne
- Zastosowano środki techniczne lub urządzenia umożliwiające dostęp do wszystkich pomieszczeń
- Nie udostępniono rozkładu pomieszczeń
- Dopuszczono wstęp osobom korzystającym z psa asystującego